Długa wycieczka rowerowa w Zakopanem

Podhale słynie z licznych szlaków pieszych i rowerowych. To miejsce idealne dla miłośników pięknych widoków i malowniczych krajobrazów. Piękna panorama Tatr dodaje uroku temu rejonowi i sprawia, że tak chętnie powracamy na Podhale. Jest to miejsce idealne na podróże z dziećmi, ale także dwuosobowe romantyczne wyprawy.

Jak spędzić aktywnie czas rowerem w Zakopanem?

długa trasa rowerowa w zakopanemRazem z małżonką uwielbiamy aktywnie spędzać czas. Nie straszne są nam całodniowe piesze wędrówki czy rowerowe wypady. W tym roku postanowiliśmy przemierzyć Podhale i zajrzeliśmy do Zakopanego. Naszym celem była długa trasa rowerowa w Zakopanem, gdyż górska wspinaczka nie wchodziła w tym roku w grę. Byliśmy bardzo pozytywnie nastawieni, wiedząc, że ukształtowanie terenu tych okolic będzie wymagało od nas ciągłych podjazdów pod górki, zjazdów ze stromych dróg i licznych zakrętów. Na początek zdecydowaliśmy się na trasę rowerową prowadzącą szlakiem starych drewnianych domów. Prowadziła ona przez dwanaście kilometrów i miała swój początek na Krupówkach. Wycieczkę zakończyliśmy przejazdem przez Równinę Krupową i pięknymi widokami na nasze polskie Tatry. Zrobiliśmy cały album przecudnych zdjęć i mamy pamiątkę na wiele lat. Oprócz zabytkowych domków, naszej uwadze nie umknęła podhalańska roślinność, a nawet udało nam się ujrzeć kilka lokalnych zwierząt. Taka trasa rowerowa dostarczy każdemu wielu emocji.

Bogata fauna i flora na Podhalu kusi każdego miłośnika natury. To niezapomniane wspomnienia. Podróżowanie rowerem jest świetną alternatywą dla osób, które nie lubią się wspinać, a chcą podziwiać piękne widoki. Wbrew pozorom trasy rowerowe z Zakopanem prowadzą do miejsc, których nie odnaleźliśmy by podróżując pieszo. Taką formę spędzenia czasu na Podhalu warto zafundować sobie raz w życiu.