Jakie są zalety ram tekstylnych?

Obecnie dostępnych jest wiele nowych sposobów na zareklamowanie usług naszego przedsiębiorstwa. Dalej jednak dużym powodzeniem i skutecznością cieszą się standardowe metody, oparte o wydrukowane grafiki zamocowane na ścianach budynków. Ten sposób reklamy nazywany jest ramą tekstylną.

Czym jest rama tekstylna?

ramy tekstylneObecnie szczególnie młode przedsiębiorstwa poszukują nowych sposobów na zareklamowanie usług ich przedsiębiorstwa. Wydaje się, że ciekawym pomysłem na reklamę mogą być ramy tekstylne, łączące nowoczesność z tradycyjnymi sposobami reklamy. Systemy reklamowe oparte o ramy tekstylne polegają na zastosowaniu grafiki wydrukowanej na materiale tekstylnym, która od razu jest zadrukowywana w całości – nie ma więc konieczności czy potrzeby łączenia grafiki z różnych pikseli. Profil, w którym umieszcza się dany materiał reklamowy, ma szerokość około dwóch centymetrów i dodatkowo jest obszyty silikonową taśmą, dzięki czemu umieszczona w nim reklama nie marszy się na brzegach ani nie faluje, nawet po dłuższym czasie od montażu reklamy. Jakie są zalety takiego sposób reklamy? Przede wszystkim bardzo niskie koszty eksploatacji – wydruki na materiale tekstylnym można bez problemu zwijać, rozwijać, lub składać a ich transport nie sprawia żadnych problemów. Dodatkowo wymiana grafiki zamocowanej w ramie tekstylnej jest bardzo prosta i nie wymaga używania specjalistycznych narzędzi. Dlatego właśnie systemy ramowe są polecane dla tych przedsiębiorców, którzy często zmieniają materiały reklamowe, na przykład w wyniku cotygodniowych promocji.

Jak widać, istnieje sposób na tanie i praktyczne zareklamowanie usług naszego przedsiębiorstwa – przykładem mogą być reklamy drukowane na tekstyliach, umieszczanie w specjalnych ramach. Taki sposób reklamy wiąże się przede wszystkim z niskimi kosztami, oraz łatwością wymiany grafiki reklamowej w razie potrzeby.